Fórum

Jméno
E-mail
WWW
Vzkaz
throqash X 30. 8. 2010 (22:31)
Heslo:
asi letos nebude co?
Izy X 1. 8. 2010 (13:32)
Heslo:
Jak to vypadá s tou akcí... jestli bude jak minulej rok tak by to bylo OK.. akorad by to možná chtělo vic HP ale to se dá zařídit...:)
throqash X 31. 7. 2010 (10:28)
Heslo:
jak to vypadá s akcí?
Manik X 11. 2. 2010 (19:05) korh.cz
Heslo:
Už na Soumraku přišli vniveč nějaké nové nápady a myšlenky a další stále přicházejí avšak až v těchto dnech se příprava nového Soumraku láme do praktické tvorby, takže dosud známé novinky se týkají spíše teorie přípravy LARPu.
Nakonec ... za 10 dní nám (doufejme) kromě nových stránek klubu KoRH vyjdou i nějaké fotky ze zákulisní přípravy.
P.S: Ale jsem si jistý, že Soumrak bude určitě lepší než rodící Thief 4 :-) (na kterém se však ukažte také :-)
Melandor X 9. 2. 2010 (18:51)
Heslo:
zdravim,tak co jak to vypadá se Soumrakem na tento rok?Už jsou nějaké novinky?
Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný X 30. 11. 2009 (14:40)
Heslo:
Maník - jak kritizovat skvělou akci?
Manik X 28. 11. 2009 (23:37)
Heslo:
Morglin: Dokonce šel všem na e-mail .-)
Gourry: Dneska byla schůzka, tak jsem se v tom začal přehrabovat a je jich tak málo (v řádu jednotek), že vyhodnocení nemá smysl. Z takového vzorku něco soudit se bohužel nedá, jediné co nás zachraňuje je klasická reflexe hráčů, která se však hodně opakuje a málo z toho je kritika organizátorů, škoda.
Jirka X 12. 11. 2009 (19:57)
Heslo:
Morgle, Morgle... ty máš příšerný delay :D
Morglin X 7. 11. 2009 (18:27)
Heslo:
Jo dotazník?! on nľjaký aj byl nebop co ?:D
Gourry aka Rowdy aka Příšerka aka King Konga aka Bezejmenný X 19. 10. 2009 (16:21)
Heslo:
no ale co vím tak to některým lidem nedošlo
Manik X 18. 10. 2009 (11:00)
Heslo:
Gourry: Uvidíme, imho jich není dostatek na to, aby z toho šlo něco vyhodnocovat :-)
Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný X 13. 10. 2009 (19:28)
Heslo:
hola, bude nějaké hromadné vyhodnocení těch dotazníků?
Jirka X 10. 10. 2009 (21:25)
Heslo:
Žijete ještě? :D
Damita Damitea X 18. 9. 2009 (04:47)
Heslo:
To Mathar - Nedals tam náhodou něco jako skryytý titulky( Všichni za červenou)??? Ono to tak vypadá
Jirka X 17. 9. 2009 (19:41)
Heslo:
Kua, jsem si nejak popletl nicky :D to bylo pro Coreyho a ne od něj, ale ode mě =)
Corey X 17. 9. 2009 (19:37)
Heslo:
No a vy by jste si xichtu, kterej tam sel dvakrat urcite nevsimli, ze? :D
Corey X 17. 9. 2009 (14:15)
Heslo:
Jirka: tak ony stejne zbyly a asi by se na to neprislo :)
Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný X 16. 9. 2009 (14:41)
Heslo:
Corey - :D jo to bylo epické:D....až jsem z teho zvracel za rohem
Jirka X 15. 9. 2009 (17:38)
Heslo:
Corey: k těm chipsům.... chtěl jsem si jít 2x :D ale bylo mi to blbý :D
Mahtar X 14. 9. 2009 (21:31) dracijezdci.wz.cz
Heslo:
trošku reklamy

Vyhrocený spor 4 pánů o důležitou obchodní stezku. Zemí začali putovat verbíři měnící tvrdou měnu za lidské životy. Na kterou stranu se přidáš ty?!

BITVA 4 PÁNŮ na střelickém poli

Bitva se uskuteční v sobotu 17.10.2009 ve Střelicích u Brna
Informace a registrace na adrese http://markrabemoravsky.wz.cz/


Na viděnou se těší Dračí jezdci!
Corey X 14. 9. 2009 (19:40)
Heslo:
Ahoj a diky!
Akce byla fajn a uzil sem si ji (jako jeden z Ordovych knezi). Je pravda ze nasemunchkinoidni "vajicko" muselo hodne lidi stvat, ale na druhou stranu snazil sem se moc to nezneuzivat. Velicese mi libila bitka s King Kongem, kdy smedo sebeoba nesmrtelni rezali asi 10 minut a pak si oba dva uplne vyrizeni sli svoji cestou :) S odstupem casu mi prisla zajimava i bitka s maskama, kterabyla bohuzel jen nasledkem spatneho hodu na diplomacii (zucastneni vi).
Jen vsechny hrace chci poprosit o schovivavost k nudnosti modlideb atd. Puvodne nas melo byt na cirkev vic a mit i vice materialniho zabezpeceni, ale stane se. Tak sem se snazil vylepsit mseaspon chipsama a "vinem". To vino se ale moc nepovedlo - za to dalsi omluva, kazdopadne pristi rok si tuto akci napisu do notysku :)
Godric X 12. 9. 2009 (20:01)
Heslo:
Závěrečná hospoda s hráčema ve je středu 16.9. v 19:00 hodin. Přijďte v maximálním možném počtu, budem se těšit. Sraz bude v hospůdce Švejk viz http://www.mapy.cz/#mm=ZP@ax=138082912@ay=132718752@at=%C5%A0vejk@ad=%C5%A1vejk@x=138083680@y=132719808@z=15
Konstantin X 11. 9. 2009 (21:07)
Heslo:
Tímto bych chtěl poděkovat všem kdož se podíleli na Soumraku a´t už jako hráči a nebo jako organizátoři byla to parádní akce akorat garda byla moc skupinová a nešlo jim řádně lapkovsky škodit jak jsem měl původně v plánu. nicméně třikrát zdrhnout gardě byla sranda škoda jen že akce netrvala ještě jednu noc chtěl jsem za svoji hlavu zvednout odměnu:-)
Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný X 10. 9. 2009 (17:24)
Heslo:
Dramir - :D ten běh ti nezapomenu...
Azim X 10. 9. 2009 (13:29)
Heslo:
pokud jsi byl nemajetny tak by ti informatori nic moc nerekli. aspon ja ne
vši X 10. 9. 2009 (13:13)
Heslo:
No tady nastala chyba v překladu. První člověk, co se mnou mluvil označil lidi s peškama jako garda. Nebohej lidojed byl taky člověk s peškem, tak to pojal jako označení pro jakýhokoli válečníka...nic víc. Docela mě potom štvalo že lidi si na toto téma vymýšleli různé konspirační teorie o ochránci kmene, ale couž...Prostě sem tím jen říkal, že su velkej válečník
sivic X 10. 9. 2009 (12:58)
Heslo:
zyt: a cos myslel tím garda a jak ses při tom mlátil do hrudi a zvedal co nejvíš to šlo?
zyt X 10. 9. 2009 (11:40)
Heslo:
Jejich chyba
Elohir X 10. 9. 2009 (11:16)
Heslo:
Jj to je pravda ;) problém je, že pak obě slečny léčitelky jenom tě viděly přes "zeď" tak zapomínaly léčit :D
zyt X 10. 9. 2009 (10:59)
Heslo:
Elohir: Sám sem si nebyl jistej, co tý vesnici vlastně je(tady byla chyba v komunikaci s orgy a nejspíš zase z moji strany)...snažil sem se to uhrát do autu, ale aby to bylo porád votevřený. Myslím že to byla kletba, ale moje postava neznala to slovo a sám, jako hráč sem si tím nebyl jistej. Hlavně že se hrálo....
Elohir X 10. 9. 2009 (09:40)
Heslo:
zyt: Mno tak takhle.. ;) Náhodou, ty si hrál bezvadně, akorát jsem musela uklidňovat nervy po tu dobu, co jsme zjišťovali, co to tvé vesnici vlastně je a jak daleko ta vesnice je.. :D
zyt X 10. 9. 2009 (08:58)
Heslo:
Elohir: M´buta
Informační obláček X 9. 9. 2009 (22:58)
Heslo:
T4 is alive !
Elohir X 9. 9. 2009 (20:51)
Heslo:
zyt: ty jsi bhuta nebo jak se jmenoval - ten z té vesnice 15 dní cesty? :D
zyt X 9. 9. 2009 (20:45)
Heslo:
Zdravím. Nejdřív bych se chtěl omluvit za poněkud pomalej záběr moji postavy(jak RP tak akční) ale my, studenokrevní živočichové fungujeme jenom na sluníčku, nebo pokud je teplota vyžší než 20C, což v žádném případě nebylo.
Chybu jsem udělal v tom, že mě vůbec nenapadlo optat se na cokoli informátorů, za což jsem si chtěl po akci rvát vlasy (naštěstí žádný nechovám). Takže jsem se ve svém příběhu nikam nedostal(teda v tom co mi(pokud vůbec) připravili orgové, v tom co sem si cucal z prstu pokroky byly). Taky jsem doufal, že budu víc pobuřovat gardu a že budou honičky, jenže jak už jsem řekl zamrzly mi cévy, takže sem se na nic nezmohl...
Děkuju všem co se o moji nemajetnou a ztracenou postavu v civilizovaném světě starali. Hlavně léčitelkám a především Ordově círqi, která mě bez caviků přijala za svého. Původně sem měl docela dost hemzů na organizaci atd. ale nakonec, když si to tak zpětně vemu, mě to nepřišlo až tak bídný.
Docela se mi líbila myšlenka na znovuvskříšení Thiefa...jsem rozhodně pro.
Dramir X 9. 9. 2009 (18:58)
Heslo:
Taktéž se omlouvám těm, kteří se mne snažili sehnat a nesehnali, hold jeden kovařík opravdu nestačí, když se k tomu přidá soud a těžba rudy (musíte objevit důl, sehnat lidi, přesvědčit je a zaplatit jim, tam s nimi kutat; pak ještě 30 min čekat a pak si můžete teprve odvézt ingoty)...
Dramir, zámečník a příležitostný kovář X 9. 9. 2009 (18:55)
Heslo:

Myslel jsem, že se budu dost nudit, ale opak byl pravdou. První den jsem si odpočinul až ke konci v cele gardy, jinak jsem byl většinou na nohou a pobíhal mezi kovárnou, dolem (který jsme opět museli najít), soudem (zbytečná věc, většinou se jen odkýval návrh Flama, který se již 2. den bez této instituce obešel; soud začínal bez některých členů...), dále jsem se pak snažil najít svůj vlastní dům, ve kterém jsem doufal nalézt papíry a věci, které po mne spousta lidí chtěla. Na cíle své vlastní postavy jsem čas už vůbec neměl. Také jsem vzhledem k okolnostem nemohl hrát zcela svou postavu - jako zámečník jsem nerad koval, jen při slově magie jsem se měl pomátnout či stuhnout, ale to by chodu hry neprospělo.

2. den ubyl soud, takže jsem se o to více snažil najít svůj dům, který jsem nakonec dostal zcela nový z tiskárny ( a vůbec nic, co jsem potřeboval a co po mne chtěli bezejmenní, tam nebylo). Na chvíli mě také pomohl pomocník (výtečný), škoda jen, že si vybral tak špatnou ženu.

Jelikož jsem neměl herně stanovené cíle a pořád jsem poletoval (při hledání svého domu jsem si vyzkoušel své staré řemeslo=vykrádání domů) a nevěděl příliš o liniích postav, tak jsem se alespoň snažil pomáhat univerzitě a zámožné cizince (Aldebaran), která mi slibovala hodně dlouho skvělý zážitek(dlouho slibovala, zážitek pekelně krátký). Nakonec byl, sice jen 30 s a pak přišlo peklo, demoni a věčné zatracení, ale za těch 30 s to stálo

Děkuji příšerce (Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný) za skělý běh, Aldebaran za zážitek.
.

Omlouvám se lapkům, mohla být lepší spolupráce (i z mé strany), ale mohli jste se také více snažit (čekal jsem,že orgové zapojí mou historii do informací získatelných ve hře a skutečnost, že jsem býval na starém kontinente vykradač domů a skončil na dlouho ve vězení by byla informace velmi dobře použitelná - něco takového by mi zničilo pověst, kdyby se to rozneslo...), mohli jste mne také okrást, omráčit, ... zkusit se domluvit s mágem atd.
Mágové jsou kapitola sama o sobě, dezinformace, očerňování poctivých a slušných občanů...

Celkově přes chybky na mnoha stranách dobrá akce.
Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný X 9. 9. 2009 (14:04)
Heslo:
juhů, díky organizátorům za foto, su rád že se king kongův set povedl:D
Mahtar X 9. 9. 2009 (08:37)
Heslo:
Díky za akci, že byla a vůbec. Po Betatestu opravdu znatelné vylepšení. Pokud vám přišlo, že jsem vám spíš vyčítal a vyjmenovával chyby, tak je to moje chyba. Už mám za sebou tolik organizací a akcí, že první co vidím jsou chyby. Ve výčtu jich bylo opravdu pekelně hodně tady s tím ale nemíním spamovat Takže ode mě dostanete trošku zhuštěný e-mail. Jinak díky především těmto hráčům za kvalitní role a šílenosti (neznám přesně přezdívky, ale neva): Indián, Konstantin, Rip se slečnou? (jediní opravdu kvalitní bezejmenní), Kovář, Léčitelky (navíc pěkný kočky), Cemi, Ordovi kněží (díky mé nenávisti k magii jsem se s nimi téměř nesetkal, škoda) , Avala a její "manžel" , většina Gardy.
Nifredil X 9. 9. 2009 (08:26)
Heslo:
A musíte to teď furt řešit? Stalo se, co se stalo. Taky bych mohla řešit, že Flejm první den po hře dost hrubě vzbudil lidi, co se právě pokoušeli usnout. Stalo se a snad už příště bude na ostatní brát ohled trochu víc. Spousta lidí ho chtěla zabít z těchto zcela neherních důvodů a já byla mezi nimi.
Jirka X 9. 9. 2009 (08:16)
Heslo:
Když ji miluješ, není co řešit :D
Flejm X 9. 9. 2009 (07:37)
Heslo:
Gourry: Ano, nejkratší. Protože nebylo co řešit
Elohir X 8. 9. 2009 (23:51)
Heslo:
Gourry: a nejvíce nadávek za celý rok co jsem slyšela.. ;) (po tom telefonátu a mezi ním)
Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný X 8. 9. 2009 (21:24)
Heslo:
Flejm - k temu obtěžování po telefonu, tak to byly dva nejkrásnější nahlas puštěné hovory, jaké jsem kdy slyšel...
Jirka X 8. 9. 2009 (20:53)
Heslo:
A já budu ještě dlouho alergickej na luskání prstů :D
Nifredil X 8. 9. 2009 (20:50)
Heslo:
Jirka: Já tu gumičku natáhnout zkoušela a ona se vyvlíkla.

Manik: Né. Magii nerušit. Mě naše magie zcela vyhovovala. To léčení jsme vyřešili na místě. Je chyba hráčů, že mysleli, že lusknutím můžem jen posílat do mdlob či agónie, ačkoli já taky nevyužila nic jiného. Já to vlastně nevyužila vůbec (kromě již zmiňovaného vyhlzení gardy a ještě jednoho boje), ale byl to příjemný pocit, vědět, že to můžu kdykoli použít a skvělé RP některých hráčů, kteří z nás měli panickou hrůzu.
To vrácení času se mi taky nelíbilo. Mohli jsme je všechny naházet do toho prostoru, kde nebylo možno zemřít a oni by přežili, ale měli by z nás větší respekt.
Jinak akce skvělá a pokud bude příští rok možnost být opět jednou z bezejmenných, bude mi čest pokračovat v začaté kariéře.
Jirka X 8. 9. 2009 (19:26)
Heslo:
Ha a přesně tohle sjem se snažil Elohir vysvětlit půlku večera po ICQ :D a vůbec... chtě nechtě, pár zádrhelů se nevyhne žádné takové akci =) všeci jsme se parádně bavili (aspoň si to myslím) a můžem jen už asi po stopadesátédeváté poděkovat orgům a těšit se na další a ješě lepší ročník =) a ještě k těm maskám... ty zobáky byly sexy a pořád mám nutkání některej vzít, zatáhnout, kam gumk dovolí a pustit přímo na xixcht :D snad teda příště =) u vyhlazení gardy jsem nebyl a jen o tom něco málo zaslechl, takže se nebudu vyjadřovat (i když by mi to asi nevadilo... až do zrady od vlastní grupy) =) a vůbec, končím tenhle přízpěvěk, protože mě v kuchyni čekají trnkové buchty :D
Wolfgang (Flejm) von Schrecklich, velitel gardy X 8. 9. 2009 (16:05)
Heslo:
Veškeré připomínky z pohledu velení gardy - ať už mě, nebo mých zástupců - budeme zdělovat a řešit v hospodě. Zváni budou určitě všichni, kteří budou mít zájem to probrat, protože nevěřím na toto nicneřešící pokřikování na fóru

K záležitosti popravené masky:

- to že byla gardovna umístěna nešťastně a tudíž nepřehledně víme, ale bylo to z nařízení orgů

- to zda tam zeď a brána byla nebo ne, je v tomto případě zcela irelevantní

- mohu říci jen to, že brána tam byla a pro nás v této situaci neměla žádný význam

- postavě masky byly amputovány prsty na levé ruce a celá pravá ruka od lokte dolů

- zranění byla ošetřena lečítelkou

- pravidla v tom to případě hovoří jasně, pokud postava nebude 10 minut v klidu a pokusí se například sprintovat ke kovárně, upadá ihned do agonie

- ve chvíli, kdy byla maska vyvlečena na popravu, bylo to max 5 minut po ošetření a ve chvíli, kdy se pokusil o útěk, upadl do agonie

- zde tedy vidíme, že nemá smysl řešit bránu a reakce gardistů, neb reakce masky byla jasně mimo pravidla

Je mi pouze líto, že kvůli tomu bylo nutno 2x telefonicky obtěžovat Godrica.

EOT
Arwi X 8. 9. 2009 (15:14)
Heslo:
Mluvilo se o hospodě po akci, nastal ten správný čas to domluvit. Nabídka termínů je příští týden pondělí - pátek.
Napište mi na jabber, případně icq (279 931 920), kdo byste měli zájem přijít, případně který z těchto termínů zásadně NEmůžete. Najdeme den, kdy se sejde nejvíc lidí a pak dám vědět, kdy a v jaké (brněnské) hospodě se potkáme. Thx, těším se :o)
Sebulba X 8. 9. 2009 (10:54)
Heslo:
Manik: Podle úvodního dopisu mohly být představy o naší magii různé ale pokud tohle opravdu mělo být vše tak si zpětně nestěžuju. K řešení našich věcí jsme ji také nepotřebovali, ale kdo by jí nepoužíval, když ji prostě máme.... O těch maskách mi nikdo tohle neřekl, po tomhle vysvětlení chápu.
A k ty gardě když se rozhodla spachat sebevraždu tak to je jejich věc(v zakladnim info bylo řečeno že se tam nema chodit) Tohle mělo zase osudový dopad na naše postavení ve městě a značně zpomalilo náš postup a skončilo to jak to skončilo.
Elohir X 8. 9. 2009 (08:19)
Heslo:
Manik: neruš kouzla.. prosíím.. Já jsem si užívala tu půlku večera, kdy jsem byla na půl ovládaná. Hlavně byla ohromná zábava hrát dočasné vymazání mozku ;)

glum: soudní přelíčení byli zábavné některé.. Když už garda měla obžalování a důvod (popř. svědky) a jen se řešil trest atd, tak to bylo výborné.. Zabralo to zhruba pět až osm minut, něco se dělo a vypadalo to opravdu jako u soudu.. Ale mám dojem že ten třetí soud, který se táhl asi půl hodiny (což bylo poměrně hodně a mě se mezitím v cechu ukašlal pacient) byl velmi protáhlý, zbytečný a cechy tam byly naprosto zbytečně.. Takže jsme se s alchymistou zvedli a odešli. K našemu pobavení nás ani nikdo nezastavil a neřešil, že odcházíme uprostřed soudu..
glum X 7. 9. 2009 (22:16)
Heslo:
Manik - kouzla imho neni potreba rusit.. spis jde o koncentraci magie... a znalost -vsech pravidel tj. kozel- pro vsechny... to je nejdulezitejsi p.s. taky by to chtelo vyhnout se situacim kdy existuje neco jako kasta luskačů či když někdo veze přes pul republiky zbroj a pak ji prostě nepoužije, protože zjisti, že pravidla jsou nastavena jinak a že je mu ten materiál k ničemu
glum X 7. 9. 2009 (22:09)
Heslo:
heheheh... kinkong... fuj... to me malem zabilo! Nejdrim me na neho poslou samotnyho a potom nechaj lezet v agonii, este ze se me ujal detektiv.... a pak jeste malem postava zakalila pri leceni... hod kostkou sem hod kostkou tam... mimochodem, muj jediny "boj" za hru... Stejne byla u gardy nejvetsi legrace pri soudnich prelicenich... druhy den uz moc ne, bo nam to bylo z casovych duvodu zatrhnuto
Manik X 7. 9. 2009 (21:58)
Heslo:
Rád bych zaregoval (v rychlosti) jen na Sebulbu:
Magie byla propracována dle mého názoru dostatečně (snad jen léčení se řešilo za pochodu), jedno kouzlo zahrnovalo ve výsledku hodně kouzel ale hlavně - Soumrak není (narozdíl od jiných) larpem o schopnostech, teoreticky by měl jít celý odehrát bez zvláštních schopností a tak byl také vytvářen. Je otázka stylu samotného hráče, zda-li toužíš po hodně schopnostech nebo jsi přijel za něčím jiným.
ad Bílé masky - měli jsme na výběr mezi maskami, které byste sundali po 10 minutách a těmito. Další masky pak byli mimo finanční možnosti, resp. museli by je zaplatit ostatní hráči zvýšením reg. poplatku a to nebylo (a není) naším cílem.
ad návrat času a zásah osudu - Takto velká bitva a počet mrtvých byla obrovským zásahem do hry, ve výsledku by to znamenalo zrušení gardy. Další vývoj hry bez gardy si dost dobře nejde představit, proto také ve hře existují postavy jako je osud či správce času.
P.S: Bezejmenní prostým mávnutím ruky nemohli nechat padnout gardu na zem, kdo by se o to zajímal, zanedlouho by přišel na to, jak jejich schopnosti fungují.
P.P.S: Na příště bych všechny kouzla zrušil! Dám hlavu na to, že se nenajde ani hráč, co by si na ně stěžoval :-)
Elohir X 7. 9. 2009 (21:07)
Heslo:
Gourry: jo jo.. tvoje smrti byly různorodé :D a minimálně dvakrát kvůli mě.. :D :D

Jinak, sice nekvalitní a ve špatném rozlišení a světle jsou tady videa:
http://www.youtube.com/watch?v=tYfPSoERIlM
http://www.youtube.com/watch?v=2iviFSiFdoc

jedno se ještě nahraje..
Gourry aka Rowdy aka Přišerka aka King Kong aka Bezejmenný X 7. 9. 2009 (20:59)
Heslo:
tož dobré to bylo, každdé z mých 6 chcípnutí bylo úžasně různorodé a jen jedno bylo v otevřeném boji...no vlastně ve hře jsem bojoval jen třikrát ale i tak jsem si to užil a spíš jsem se snažil psychysky terorizovat alchymisty a vést kávovou výpravu proti hostinskému...jinak kdo neviděl king konga tak přišel o hodně, akorát mě to moc nepřineslo...jinak jsem měl spoustu krásných zážitků hlavně s lékařským cechem a s copatým mágem který mě nehorázně podřízl v rituálním kruhu (co více si přát?)...trochu mě štvala nesmrtelnost ordových paladinů, které jsem odolal svojí King kongovskou nesmrtelností...
Aldebaran X 7. 9. 2009 (20:39)
Heslo:
Je konec hry, už mám dospáno a tak je čas na shrnutí:
Organice skoro na jedničku. Myslím, že akce byla zvládnutá. Trochu škoda, že se začalo o dvě hodiny později. Ale už od minule je to pokrok. Posun samozřejmě způsobilo i ukradení některých domů či strhání papírů. Na některé věci se trošku pozapomnělo a tak ve hře shánění věci trvalo trošku déle. Když se k tomu přidalo ještě zapomenutí informace od hráčů... Ale těchto situací bylo pár, takže to šlo.
Jako hp jsem měla danou linii, držela jsem se ji, protože to byla nejlehčí možnost a veškeré materiály ve hře, což se jedná o texty, byly napsány krásně, polopatě a vždy člověk věděl přesně, kam mají vést jeho další kroky.
Trošku mě mrzelo, že posunování v ději bylo od jedné věci k další. Abych mohla něco udělat, musela jsem mít danou věc, která mě posune dál, jinak nemohl pokračovat. Takže ze začátku, když jsem se snažila zapojit hráče, občas nebylo co dělat. Je to ale dané tím, že linie se nekřížili. Možná by bylo fajn popřemýšlet o tom, jestli zůstat u oddělených línií a jít od věci k věci, nebo to spíše víc promíchat a dát víc cest k získání ingrediencí.
Co mě mrzelo asi nejvíc, tak přístup některých hráčů. Je pravda, že na akci bylo spousta mladších, nováčků, méně zkušených. Hp bylo od toho, aby pomáhalo a bavilo ostatní hráče. Snažila jsem se tento úkol splnit. Ale hráči podle všeho neměli moc zájem si hru užít, nechtěli si zahrát, potkat dobrodružství, když měli tu možnost. Místo toho se honili za nepodstatnou informací. Další problém bylo, že spousta hráčů nebyla schopna věrohodně zahrát svoji postavu. Je totiž opravdu zvláštní, když vám lapka, který je spodinou města a žije v chudobě, odmítne poptání se po krystalu (velmi pravděpodobné, že stačí zajít za alchymistou - zvláště po zdůraznění) když za tento pouhý dotaz dostane sedm zlatých.
Jinak někteří hráči by si mohli příště více hrát a nespoléhat na své schopnosti a jméno. Všechno se nemusí řešit bojem a lusknutí prsty.
Jinak co se týče mé postavy. Za hru jsem se potkala a komunikovala tak s polovinou hráčů. Po pravdě, pořádně se o mě nikdo nezajímal. Myslím, že kdyby tak někdo učinil, mohla má postava spoustě lidem pomoct. Krom toho, že lapkové, jak už jsem říkala, ode mě mohli dostat spoustu peněz, pokud nepočítám, že mě mohli okrást. Ne náhodou jsem o sobě prohlašovala, že jsem cizinka, v ruce nosila klíče od velkého panství a výplatu dávala často pod lampou. A i informátoři věděli o mém jmění a každý kdo se se mnou setkal, byl několikrát informován.
Cíle jsem nevěděla, jestli dosáhnu. Celkové zdržení první den a následný pokec s orgama, kteří mi řekli, že mám za sebou teprve 20 procent. Rozhodně mě to nedávalo naději, že stihnu cíl, ale pokusila jsem se.
Cíl byl dosažen a tak jsem možná dala začátek novému ročníku. Věřím, že budete sdílet můj pocit ráje v pekle :o) Věřím, že mě můj pán, Pekelník, odmění a doufám, že si užijete to zlo, negativní energii, bránu do pekla, temnotu a oheň. Zkrátka vše, co má postava miluje.
Na konec bych chtěla dodat, že dosažení cíle rozhodně nebyla pomocí mích schopností. Ano, byla jsem temný mág, z čehož plyne, že pokud bych použila viditelně magii, okamžitě by mě popravili. Stejně jako kolegu. Všeho jsem docílila pouze rozhovory, ukecáváním, lhaním, podlízáním a uplácením. Obchod a vhodná výřečnost. Většina hráčů mi věřila. Za celou hru jsem použila dvě kouzla. První byl rituál, který způsobil věrnost jednoho člověka ke mě.(druhý den někdy kolem desáté hodiny). Bylo to po té, co mi nebyl ochoten po třech hodinách donést pro mě důležitou informaci. A druhé kouzlo bylo lusknutí prstů pro spuštění závěrečné bomby.
To je asi vše ode mě ke hře. Celkově hru považuji za zvládnutou a příjemně strávený víkend.
Děkuju Aldebaran (at žije Peklo!)
Jirka X 7. 9. 2009 (17:52)
Heslo:
jakožto průmyslovák-elektrotechnik nemám moc ponětí o dějepise :D
Elohir X 7. 9. 2009 (17:44)
Heslo:
Jirka: hm.. :D a co české dějiny, taky nic? Já že Havel psal to absurdní drama taky.. ;) ale je to opravdu totálně o ničem ;)
Jirka X 7. 9. 2009 (17:41)
Heslo:
Nechci spamovat, ale budu :D na maturu jsem se učil na PC, se zapnutým chatem, ICQ, muzikou a pornem cca týden :D takže asi tak :D
Elohir X 7. 9. 2009 (17:38)
Heslo:
Sebulba: taky už to nikdo neřeší pokud sis nevšiml ;)

Jirka: to jsi měl umět k maturitě, je to absurtní drama = je to totálně o ničem
Sebulba X 7. 9. 2009 (16:57)
Heslo:
Čekají na Godota, který nikdy nepřijde a při té příležitosti vedou rozhovor o ničem a navíc to tlachání ani nedává smysl
Jirka X 7. 9. 2009 (16:51)
Heslo:
Tak tu hru jsem neviděl, nečetl a vůbec nevím, o co jde =)
Sebulba X 7. 9. 2009 (16:22)
Heslo:
Tahle debata mi připadá jako ze hry čekání na godota....
nechcete toho nechat?
Jirka X 7. 9. 2009 (16:20)
Heslo:
Teda... já chtěl ten svah seběhnout, ale nějak jsem neudržel balanc :D nejsem tak blbej, abych se kutálel ze svahu plného stromů :D
Jirka X 7. 9. 2009 (15:41)
Heslo:
V rámci RP jsem se jednou zkutálel, coby troll s kladivem asi 15 metrů z docela příkrého svahu a zastavil mě až strom (naštěstí o nohy) a rozhodně bych si to znova vyzkoušet nechtěl :D
Elohir X 7. 9. 2009 (15:39)
Heslo:
Arling: jo jo.. taky si říkám že by to vydržel.. ty kostky na které jsem hodila to omdlení taky nebyly tak hrozné..

Jirka: opravdu ne? :D
Arling X 7. 9. 2009 (15:35)
Heslo:
Já myslím, že v pohodě=). Jednou jsem v rámci RP proběhnul na boso kilometr dlouhým jehličnatým lesem=)
Jirka X 7. 9. 2009 (15:32)
Heslo:
No tak to fakt nevím a na vlastní kůži to taky zkoušet nehodlám :D
Elohir X 7. 9. 2009 (15:30)
Heslo:
Jirka: mno kdyby se schoulil do klubka, tak by měl modřinu, dvě, ale nic by se mu nestalo ;)
Jirka X 7. 9. 2009 (15:25)
Heslo:
Otázkou ovšem je, jestli by byl pak schopný ještě někdy hrát :D jako hraní je hraní, ale radši bych byl zdravej a v celku :D
Elohir X 7. 9. 2009 (15:20)
Heslo:
Jirka: neříkám že by to nebylelo :D ale rozhodně by to bylo dostatečně odehrané
Cemi X 7. 9. 2009 (15:20)
Heslo:
Elohir: No spousta lidí svoji linii nedohrála, takže spousta informací a předmětů zůstala bez využití... =)
Jirka X 7. 9. 2009 (15:19)
Heslo:
No já ti nevím, ale bráno v potaz jeho rychlost + kopeček + kostky... bylo by to velké au =)
Elohir X 7. 9. 2009 (15:17)
Heslo:
Jirka: náhodou.. ty kostky nebyly tak hrozné, byly tam kočičí hlavy, ale pár modřin by asi měl.. Ale výborně by zahrál RP.
Jirka X 7. 9. 2009 (15:13)
Heslo:
On už byl ošetřený, ale nesměl dělat nic "namáhavého" (nemůžu najít správný výraz) =) prostě měl být deset minut v klidu =) a ne (asi) čarovat a pak zdrhat =) a už vidím, jak při útěku hodí z těch kostek efektní držkopád :D to by byl v agónii asi reálně :D
glum X 7. 9. 2009 (15:12)
Heslo:
To mi pripomina toho trola ze Zemeplochy, ktery se stal obeti presunu pri teleportaci a probudil se misto v jeskyni na ceste plne dobrodruhu a par jich pomlatil.. nez mu doslo, ze ho zabili hahahaha
Jirka X 7. 9. 2009 (15:10)
Heslo:
Tlamu měl hodit někde na cestě mezi věznicí a popravištěm =) tehdy, když se v inkriminované desetiminutové lhůtě snaži (asi) odčarovat felčarku =) tudíž je prvotní (nikoliv jedinná) chyba na jeho hlavě =)
Elohir X 7. 9. 2009 (15:10)
Heslo:
Cemi: njn.. stane se ;) stejně jako se mě měl optat někdo na nějakou látku z mrtvého a nikdo to neudělal..

Jirka: měl, neměl.. pokud ho léčila, tak by chvíli vydržel. A pokud to bylo strikntě dané, že jakmile bude bez léčitelky, tak by byl v agónii jen by jste ho vzali do rukou..



glum X 7. 9. 2009 (15:10)
Heslo:
Jinak teda musim pochvalit naseho akcniho hobitka posla... Celkem svedomite lidem vysvetloval kde je zed apod.
Elohir X 7. 9. 2009 (15:06)
Heslo:
Jirka: jo do agónie upadnout měl.. to byla jeho chyba, měl za gardovnou hodit tlamu na zem a pěkně popadat z toho kopečka v agónii a ne přebíhat město, ale což.. chyba byla na obou stranách.. a navíc, bylo herně všem řečeno že upadnou do agónie? Já že ke mě se to doneslo až po delší herní době..

glum: argumenty jsou potřeba vždycky ;)
glum X 7. 9. 2009 (15:05)
Heslo:
No, v každím případě, my se na to taky díváme z jistého nadhle... protože nechat projít takovýdle lapsus by bylo jen na naštvání ostatních, kteří byli v podobné situaci a zahráli si to...
Cemi X 7. 9. 2009 (15:04)
Heslo:
Elohir: Aha, fail hry...

A být váma přestanu řešit tu zeď, zachvíli to tady totálně zaspamujete nehledě na absurditu diskuze "kdo může a nemůže probíhat zdí" ...
Jirka X 7. 9. 2009 (15:02)
Heslo:
Elohir: do agónie měl upadnout poté, co by se o něco pokusil po tom, co mu zašili ruku =) kdyby tohle dodržel, tak ani nedostane ránu, ani neproběhne zdí, ale sekne sebou ihned poté, co něco (nevím, co) šeptal doktorce, co tam seděla s ním (možná nějaké kouzlo? nevím) =) byl jsem jedním z těch, co ho měli dopravit na popravu a viděl jsem to asi ze 2 metrů přímo =)
Elohir X 7. 9. 2009 (15:02)
Heslo:
Cemi: hm, tak to ani vědět neměly ;) to si měla přijít za mnou a to si nepřišla, nebo přišla ve špatné době ;) (pokud se jednalo o tu mrtvolu s tím amuletem a osobníma věcma, které jsme měly mít u sebe a nevydat..)
glum X 7. 9. 2009 (15:01)
Heslo:
Neuvěřitelné kolik kravin jsou schopní ti advokáti vymyslet
Elohir X 7. 9. 2009 (14:58)
Heslo:
Jirka: tak za prvé: ránu dostal od gardisty za židlí, který proběhl zavřenou bránou. Poté ho sejmul mečem do zad, když utíkal skr zeď.. Nic proti, ale i garda prostě jednala taky proti pravidlům, takže tady to byla chyba na obou stranách.. takže ta rána byla nepočitatelná, neb gardista také proběhl zdí, aby mu tu ránu dal (a to vím přesně, uhýbala jsem před oběma stranou)

a co se týče té popravy.. pokud měl upadnout bez léčení hned do agónie, tak by poprava těžko proběhla, neb by vypadal jako mrtvý..
Jirka X 7. 9. 2009 (14:56)
Heslo:
Já si prostě stojím za tím, že tady byla garda v právu. Už jen z prvního pravidla, kdy měl čerstvě zašitou ruku a tudíž 10 minut nařízeného klidu, jinak ihned agónie =) taky bych se asi bránil, kdyby mi chtěli urazit šišku, ale musí brát v potaz i pravidla hry a nejen hraní role =) pokud je jasně vysvětlená agónie, tudíž maximálně pomalé plazení se a huhlání, tak nechápu, jakto, že utíkal sprintem až někam ke kovárně ;)
Cemi X 7. 9. 2009 (14:54)
Heslo:
Elohir: no šlo o info o smrti nějakého Norana nebo nevím už jak se jmenoval, každopádně jsem se léčitelek ptala i neherně a tvrdily, že nic nedostaly... za druhé, nemyslím si, že tohle info šlo "vybrat" =D

Jinak gardovna byla v těch místech pokud vím z nakázání orgů...
glum X 7. 9. 2009 (14:53)
Heslo:
Elohir, nechces zalozit nejaky pravnicky cech? ja myslim, ze by to mohla byt sranda... ale u gardy by te asi nevzali...
Elohir X 7. 9. 2009 (14:51)
Heslo:
Glum: rozrazí vrata, no a? Promiň, ale inteligence gardy nebyla tak velká, aby jim tohle došlo.. Když rozrazí dveře někdo komu krvácí ruka a asi mu není dobře, tak by každému průměrnému gardistovi docvaklo, že byl potrestán a chce být co nejrychleji pryč.. (nic jiného)

a ne nejsou cvičení paranoici.. jen nedokáží rozeznat slovo ZEĎ a rozeznávají to až když se jim to hodí.. (a přes zeď nevidíš co se děje..)
Jirka X 7. 9. 2009 (14:50)
Heslo:
Glum: já měl skoro celou druhou noc obouručák v kovárně, ale měl jsem ho nahlášený u gardy... až pak mě čapla garda, načež mě zverbovali do milice :D

Elohir: nevím od koho, jen vím, že dostal =) a do agónie měl údajně upadnou ihned, jak by se pokusil utíkat =) a utekl přímo přes židli, protože ji při útěku srazil =) a tahal ho na popravu, jak sám řekl, protože se objevili nové skutečnosti v případu =)
glum X 7. 9. 2009 (14:48)
Heslo:
Elohir, pokud ti nekdo za zady rozrazi vrata, tak si toho predpokladam taky vsimnes... krome toho straze jsou cviceni paranoici
glum X 7. 9. 2009 (14:47)
Heslo:
Jinak si myslím, že by některým hráčům neuškodilo naznačit, že prioritou není válka s gardou.... ani naopak... potom by jim možná došlo, že vlastnění větší zbraně nění až tak důležité
Elohir X 7. 9. 2009 (14:46)
Heslo:
Jirka: zásah zbraní dostal od někoho, kdo měl být za branou a tudíž ho neměl vůbec vidět.. Utekl kolem té židle a ne přes ní..

Hm pokud měl být v klidu, tak ho neměl velitel tahat na popravu.. Což také bylo zakázané - měl mít jen useknutou ruku. Promiň, ale kdyby mi šlo o život, tak uteču za každou cenu, i kdybych měla za dvě minuty pojít o kus dál..
Jirka X 7. 9. 2009 (14:46)
Heslo:
Nemyslím naproti kovárny, ale přímo v místě, kde kovárna byla =) za plotem a brankou =)
Jirka X 7. 9. 2009 (14:45)
Heslo:
Glum: já vím, byl jsem tam celou dobu =)
glum X 7. 9. 2009 (14:45)
Heslo:
No, my sme ji tam někde původně chtěli mít, ale protože to bylo příliš blízko jiným lokacím, tak nás přeložili. Prostě na tyhle věci je potřeba mít opravdu lokaci, která je použitelná...
glum X 7. 9. 2009 (14:42)
Heslo:
no, on tu bránu/židli vlastně rovnou srazil/vyrazil
Elohir X 7. 9. 2009 (14:42)
Heslo:
Cemi: některé informace jsem zatajovala schválně ;) pak jsem je ale poskytla univerzitě :) jako postava jsem neměla důvod dělat informační službu.. a co se týče ostatních, tak o Ismaelovi i o dopisu a jeho smrti jsme věděly všechny.. a jinak, žádné informace jsem netajila úplně, zůstávali v cechu - nikoho nenapadlo cech vybrakovat a info hledat = není můj problém ;)

glum: pochopili to všichni, ale když půlka gardy stála v těch "zavřených" dveřích, tak mi přišlo nesmyslné to hned řešit přes mobil atd.. tak jste měli mít gardovnu pod tím kopcem, kde to šlo rozdělit..
Jirka X 7. 9. 2009 (14:41)
Heslo:
Tak pominu-li to, že utekl přímo přes židli, na které bylo slovo "Zeď" napsané a to, že při útěku dostal od některého z gardistů zásah zbraní do trupu, tak byl pořád v desetiminuté lhůtě po zašití ruky, kdy nesměl nic dělat, jinak upadl okamžitě do agónie =) fajn, nadávky beru, ale ani se veliteli nedivím, protože mě osobně by tohle taky rozpálilo =) jak řekl Maník po tomhle incidentnu a přiznání dotyčného bezejmeného... gardovna by se měla přesunout do kovárny, kde je opravdu plot a opravdu brána a bylo by to řešitelnějí =) ale takhle hovoří pravidla jasně =) byl ve lhůtě, kdy nemohl nic dělat, jinak upadl do agónie, nehledě za zásah zbraní a pořád utíkal dál... i když by uhádal bránu/zeď... tak tohle už by snad bylo jasné =)
glum X 7. 9. 2009 (14:41)
Heslo:
Jo, jinak hra se mi líbila. Fajn lidi, pěkné kostýmy, zajímavá zákoutí,dobré zázemí a organitace. Chce to dál pilovat dobnosti jako lokace či záložní materiál pro případ reálného ukradení a bude to uplně na pohodu
glum X 7. 9. 2009 (14:38)
Heslo:
hehehe.... dlaždič velitelem gardy.. ale jo... tj prostě Flejm... na druhou stranu v tomhle případku su při něm... sorry, ale pokud chcete dělat takové věci jako zavírat/otevírat bránu apod. musí to být na vhodné lokaci a ne na ulici po které jezdí auta a chodí lidi... Myslím, že většina hráčů, kteří se v dané lokaci motali to pochopila celkem dobře až na pár vyjímek...
Cemi X 7. 9. 2009 (14:34)
Heslo:
Co se týče těch zatajených informací, tak to byl kupodivu lékařský cech, ale uznávám, že až v době, kdy byla cechmistrině dost mimo, možná by se příště informace v cechu měli dávat i ostatním členům... =)
Elohir X 7. 9. 2009 (14:26)
Heslo:
Já nevím na co si všichni stěžujete.. Já počítala s tím, že budu upálená a nic, pak jsem počítala s tím, že se vykoupu ve fontáně.. to se taky nestalo (což je škoda :D). Podle jiných larpů tady byla organizace opravdu dobrá a pravidla také a nemáte si na co stěžovat ;)

Ale co mě dostalo: velitel gardy téměř chytnul infarkt, když jim utekl bezejmnenný "přes zeď". Mno pardon.. ale nikdo neoznámil, jestli zavírá dveře a zdali je někdo hlídá.. V reálu by se nestalo to, že by byla celá garda v "jedné" místnosti a tak by měl dotyčný možnost utéct. Neviděli by všichni to, že utíká a navíc.. Polovina gardistů opravdu stála v té údajně zavřené bráně. Takže ten chudák bezejmený přišel o hlavu jen proto, že si to velitel gardy vyhádal.. A pánové - těch nadávek kvůli takové prkotině opravdu nebylo potřeba. Připadala jsem si jako mezi dlaždiči ulic.. Možná ještě hůř. Kdyby jste chtěli hrát RP, tak ho necháte utéct a jdete si hlídat lékařský cech, neb neměl došetřenou ruku a postupně by vykrvácel... (ale za to nemohli ani pravidla a ani orgoši.. za to mohla neschopnost hráčů uznat možnost hrát někomu jinému..)
Jirka X 7. 9. 2009 (13:52)
Heslo:
Sebulba: hele, my k vám na konci šli do otevřeného konfliktu 2 vs. xx :D jen jsme chtěli jít jen na zbraně a bez magie (a fakt za náma nečekala celá garda, ti byli zalezlí v chrámu Orda) =)
Jirka X 7. 9. 2009 (13:51)
Heslo:
A mě zas mrzí, že jsem si tě nemohl zabít sám... a toliko díky Flejmovy (myslím, že to byl on), že tě odkrouhl :D a že po tobě šla garda... najít tě já, tak tě upálím ve výhni kovářské a hotovo... ale pěkně po částečkách... prstíčky, ručičky, nožičky, očičko... muhahaaaa, strašně zlej Jiříček :D a prostě když řeknu "Mrtvola nechce", tak nechce a hotovo :D
Sebulba X 7. 9. 2009 (13:50)
Heslo:
Ze stejného důvodu, proč jste nechtěli vy za náma v obou připadech by se jednalo o masakr jedné ze stran.
Jen chci dodat, že za celou hru jsme nikoho nezabili(nepočítam osoby, které přišly do naší čtvrti a i většinu z nich jsme nechali žít) a mimo načí čtvrť jsme nikomu neublížíli a ty omráčení nebyly bezdůvodně.
avala X 7. 9. 2009 (13:47)
Heslo:
zdavím všechny
tak já si hru vážně užila. Sice bylo dost těžký si sehnat zbraně ale to mě neštvalo
jediná věc co mě fakt naštvala bylo že jsem se nemohla zbavit těla svího mužíčka. kvuli tomu jsme se museli schovat ve čtvrti bezejmených až skoro do konce, jelikož po nás šla garda. ale to nevadí zbatek jsem si fak užila.
doufam že se setkame příští rok
zdraví vasˇ"černá vdova"
Jirka X 7. 9. 2009 (13:38)
Heslo:
Tak o moci bezejmených netřeba vést sáhodlouhé diskuze (asi budu dlouho alergický na luskání prsty:Dale berte to s humorem) =) jen je škoda, že jste ani 15 minut před koncem nechtěli vylézt s lapkama z vaší čtvrti na závěrečnou konfrontaci proti gardě a církvi Ordusově... tehdy, kdy už prakticky o nic nešlo =) mohla být aspoň zajímavá závěrečná bitva a lze jen těžko odhadovat, kdo by vyhrál =) ale pravda je ta, že hra byla velice fajn a zábavná snad pro všechny =) až na některé problémy, které, chtě nechtě, nevyhnou asi žádné akci =) jen mě prostě mrzí ta závěrečná bitva =) ani proti naší provokaci ve dvou jste nechtěli jít =)
Sebulba X 7. 9. 2009 (13:33)
Heslo:
O tom, že to hra byla zajímavá není pochyb, nicméně jako všude se přihodil ne jeden fail. Z pohledu bezejmenných jsme měli ze začátku trochu méně propracovanou magii a vůbec základní info o naší čtvrti. Upřímě, čekal jsem víc než jedno kouzlo a aspoň info o tom co vlastně hlídáme, kolik toho je, kde to je, a jak nás to ovlivňuje, když už jsme strávili tolik času hlídáním naší čtvrti, do které moc často nikdo nechodil(ani se není čemu divit).
Alespoň nám atmosféru zlehčovaly ty zobáky, nevim proč jsme neměli ty normální bílé masky? Fail s mizením domů a jejich obsahů nebudu rozebírat, protože co se nás týče byl vyřešen a neměl osudný dopad na naše cíle. Poslední vec je zásah osudu ve chvíli, kdy k nám napochodovala garda- nevim proč je to napadlo, když jsme podle obecných informací zabili 2 mávnutím ruky- není to fáma, udělali jsme to s celou gardou... no a pak byl vrácen čas setkání se odehrálo znova, bohužel na místě, kde naše moc byla omezena, takže k incidentu došlo za jiných podmínek a nic se nestalo akorád naše postavění bylo radikálně změněno a s tím i náš postup ve hře takže to skončilo patem kdy město ovládla garda a naší čtvrť my a nešlo s tím nijak hnout.
Celkově příběh a strany moc zajímavé úkoly taky a podle mě se nikdo nenudil, takže poděkování organizátorům patří.
Jirka X 7. 9. 2009 (12:52)
Heslo:
No to sakra doufám :D ale mohlas mi říct, že tam jedeš :D
Elohir X 7. 9. 2009 (12:28)
Heslo:
Jirka: ehm.. už pár let říká no :D
Jirka X 7. 9. 2009 (12:08)
Heslo:
Kde? :D mám ho už dlouho :D jestli ti teda něco říká Flarin z Aragornu :D
Elohir X 7. 9. 2009 (12:05)
Heslo:
Jirko: na co si přišel? A icq na mě vezmeš kde? ;)

Cemi: ono až tak nešlo o informace, jako o to, že se hráči plali špatných lidí.. My měli do cechu dvě informace a nikdo se na ně nikdy nezeptal ;)
Jirka X 7. 9. 2009 (07:41)
Heslo:
Uf, ještě, že v tomhle případě padá vina na cizí hlav =) páč já na začátku dostal kolíček (elegantně nevyužitý) a 6 peněz :D a vše, co jsem věděl, jsem z radostí posílal dál =) možná někoho mohlo štvát, že jsem jako učeň u kováře druhou noc nevěděl vůbec nic o questech, ale já fakt jen uměl vykovat zbraně a jiný vercajk... co se úkolů a informací týče, ty byli na u mistra a taky sjem k němu všecky posílal (snad kromě jakési rudy, se kterou jsem odkazoval na taťku Morglina) =)
Cemi X 7. 9. 2009 (07:28)
Heslo:
Hru jsem si kupodivu opravdu užila (teda až na asi jednu hodinu, kdy jsem se startovala shockem a přemýšlela co budu dělat), i když někteří lidi ve hře asi nepochopili, co znamená že "někteří si chtějí zahrát" a dělali hrozné pí*oviny, na což lze jen do budoucna říct nejvýznamější pravidlo "nebuďťe pi*e" a k tomu bych ještě ráda dodala, že ty lístečky na začátku co dostáváte nejsou jen tak pro srandu králíkům, protože já jako informátor jsem narazila na spoustu záseků ve hře, které vznikly nejen chybami organizátorů, ale i hráčů, kteří zasklili něco, co měli vědět... =) Ale abych jenom nerýpala, s některými z vás se hrálo opravdu skvěle a děkuju vám za super hru! (Orgům taky!) =) a P.S. jaktože nemám žádnou fotku? =D P.P.S. už vím, kde je ten chrám! =D
Jirka X 7. 9. 2009 (07:19)
Heslo:
Elohir: pěkný fotky... a hádej, co jsem z nich zjistil :D ale co, napíšu ti na ICQ, až tě uvidím :D
Gourry X 6. 9. 2009 (19:56)
Heslo:
tož pěkné fotky, teď už chybí jen ty od orgů...tož sem s nima
Elohir X 6. 9. 2009 (19:22)
Heslo:
Tak jak jsem slíbila, tady jsou odkazy na těch pár fotek ;)

LARP (boje, posezení, ubytování..): http://elohir.rajce.idnes.cz/Larp_Soumrak/

A výlet na hrad + okolí (pro ty co šli s námi a pro lapky, co jsme je tam potkali): http://elohir.rajce.idnes.cz/Larp_Soumrak_-_cesta_na_hrad/


Jirka: jistě že ;)
Jirka X 6. 9. 2009 (18:29)
Heslo:
Hola hou =) tak co, lidičky, užívali jste si hru tak, jako já?
Theodora X 3. 9. 2009 (18:33)
Heslo:
Moc se omlouvám, ale nemůžu jet. Dohnala mě nějaká chřipka.
Manik X 3. 9. 2009 (07:02)
Heslo:
Neřekl bych přímo rektorem, alchymisté sami jsou rozdělení na ty více alchymistické a více univerzitní, ale jako celek působí pouze jako alchymisté a jako alchymisté tudíž rektora nepotřebují. Pouze přebrali nějaké vlastnostni univerzity jako např. některé vynálezy.
Kohan X 2. 9. 2009 (20:46)
Heslo:
Mohu se zeptat? Jak jsem vyčetl univerzita je spojena s alchymisty. Znamená to, že cechmistr alchymistů je zároveň rektorem univerzity? Dík za odpověď
Manik X 27. 8. 2009 (07:05)
Heslo:
To necháváme na tobě, nikdo ti to zakázat nemůže, ale obávám se, že druhý den se ve hře objevíš pod postavou "hrbáč" :-). Ale pokud jsi zvyklý spát na tvrdé podlaze ...
zyt X 26. 8. 2009 (18:42)
Heslo:
A můžu tam spát bez karimamky?
Godric X 24. 8. 2009 (08:42)
Heslo:
Upravil jsem v tom smyslu stránku "registrace", spaní zajištěno bude, bude se spát v blízké orlovně (s sebou je třeba karimatka a spacák). Cenu se nám nepodařilo domluvit lépe, takže počítej 70Kč/noc.
Nagsar X 23. 8. 2009 (12:39)
Heslo:
Zdravim,chtěl sem se zeptat jak to bude s ubytováním?Máme si schanět něco sami nebo budem někde hromadě ubytovaný,třeba v ňáký těllocvičně nebo klubovně.Nebo si mám brát stan a někde na louce za městem přespat.Dík za odpověď
Regi X 19. 8. 2009 (11:30)
Heslo:
Moc pěkný trailer!!
Godric X 12. 8. 2009 (22:17)
Heslo:
Jak bylo řečeno, podklady pro bezejmenné jim budou dodány e-mailem (aktuálně už za několik dní) a na jejich základě si budou dotvářet postavy. Na místě se nebude řešit nic, ať už se jedná o bezejmenné nebo o kohokoli jiného. (Jediná výjimka jsou nováčci, což ovšem s postavami nesouvisí).

Registrace bezejmenného probíhá způsobem:
registrační e-mail jen s několika heslovitými údaji které lze aplikovat na obecnou postavu -> (ne)schválení reigstrace s popisem a historií bezejmenných -> komplet postava -> (ne)schválení komplet postavy.

Tímto způsobem musíme registraci řešit, aby se zachovala tajemství bezejmenných pro ostatní, ale přesto doufám, že vás to od registrace za ně neodradí ;)
Sertil X 12. 8. 2009 (17:13)
Heslo:
To wicki: Fajn... Jenom upozorňuju na možnost nutnosti totálního překopání postavy na místě... Dám příklad - Bezejmenný Veritas má v historii, že je synem hooodně vyskoýho a hoodně prachatýho šlechtice. Je egoista a na svém původu a majetku si nesmírně zakládá. ale jednou v noci se zřídil natolik, že zabil někoho taky hoodně významnýho - třeba správce města. Neměl na výběr a tak se připojil ke karavaně, která mířila do jednoho z pobřežních měst, aby unikl pomstě a od té doby tam pod jiným jménem slouží místnímu "vůdci" - (starostovi, místodržícímu či jak se tomu bude nadávat). NA místě se ale dozví, že bezejmenní byli původně chudí kočovníci a do města prchli před nějakou pohromou. A teď babo raď - povaha v trapu, původ v trapu, cíle v trapu. To se bude řešit hodně těžko.
Godric X 7. 8. 2009 (15:39)
Heslo:
Vida, šotek se vloudil. Díky za upozornění, teď už by to mělo být ok.
Thorondir X 6. 8. 2009 (20:43)
Heslo:
U seznamu registrovaných lidí je napsáno "bejezmenní" místo "bezejmenní"
Manik X 26. 7. 2009 (22:01)
Heslo:
Tak to vypadá, že máme prvního výherce :-)
Neříkej prosím odpověď, ale myslím, že tvá nápověda už je natolik jasná, že to trkne už každého. Příště musím vymyslet něco méně dětského.
Mindrake X 26. 7. 2009 (20:33)
Heslo:
Bonusy nechci, ale mám rád hádanky(viz. první odkaz). Nalézáš se mezi Sluncem a Zemí?
WickidaCZEk X 22. 7. 2009 (13:57)
Heslo:
Bezejmenní ... tajemné postavy, o kterých se téměř nic neví, alespoň ne více než je napsáno v sekci Strany a budiž to považováno za "základní info". Postavu na Bezejmenné tedy doporučuji vytvořit rámcově a následně upravit po konzultaci s organizátory.
Sertil X 22. 7. 2009 (09:19)
Heslo:
Nejsem si jist, jak se má tvořit Bezejmenný (historie a pod), když se vlastně nevíc, co bezejmenní jsou... Aspoň pár základních info by bodlo...
Manik X 15. 7. 2009 (20:55)
Heslo:
Jen bych doplnil ... pokud zvážíme počet plechových brnění ve hře, počet luků ve hře a počet reálných možností výstřelu po plechách u kterých daná postava nevlastní speciální šípy, tak pravděpodobnost takové situace se blíží 0%.
Pokud mě paměť neklame, tak na Betatestu nebyl ani jeden plech a také ani jeden (viditelný ) luk :-)
Godric X 13. 7. 2009 (21:35)
Heslo:
Zatím tento detail řešíme a pokud to bude nejlepší tak pravidla upravíme, do té doby platí jak jsem psal že po hráčích s plechy se bez speciálních šípů nesmí střílet vůbec, ani kdyby měli jen minimální plechové vybavení (zajistíme, aby ve hře bylo jednoznačně vidět, kdo plátové zbroje má a kdo ne)
Anardil X 13. 7. 2009 (20:38)
Heslo:
Jasné, ale stále to vnímám jako temnou skulinu v pravidlech která by možná mohla být zacelena :) Střelba do nohou obrněnců je běžná praxe. Když zrovna special šípy dojdou, nebo si je prozřetelně nekoupim co se dá jinak dělat proti běžícímu železářství ;)
Co na plátový límec s ramenem, smí se střílet? co když ho tam zrovna trefím a nastane schizma.)
Měl bych pár nápadů na řešení pokud se neurazíte že se Vám do toho někdo snaží kecat. A to bu´d viditelné odlišení šípů což je ve tmě dost dobře nemožné nepužijeme li polití bio světlem, nebo při použití speciálních šípů křiknout nějaké to volací heslo("průraz", "chcípni plechovko" a "jiné")
Godric X 13. 7. 2009 (19:40)
Heslo:
Ve hře by neměl být problém sehnat dostatek speciálních šípů, pokud se kdokoli odhodlá střílet po nepříteli v plátové zbroji, i když by se nejdenalo o celoplát. Běžně pravidla dávají plátovým zbrojím proti šípům dokonalou imunitu, proto nutnost koupit si speciální šípy i proti člověku "pouze" s hrudním plátem je pro lučištníky stále poměrně výhodné. Pro rozhodování platí věta v závorkách.
Anardil X 13. 7. 2009 (16:50) korli.wz.cz
Heslo:
připomínka k pravidlům> konkrétně věta> (*na prorážení plátů potřebují lučištníci speciální šípy. Pokud je nemají, nebudou po plátech střílet, pokud člověk v plátech dostane zásah šípem, počítá ho jako platný)

Zdá se mi že se to mírně tluče s pravidlem o zbrojích a to, že kryjou jen na místech kde reálně zbroj je. Příklad: potkám gardistu co má na sobě "brnění" toliko pouze hrudní plát, náhle se ocitám v dilematu zda li mám ve stínu napnout tetivu či nikoli :) můžu ho zasáhnout do zad až se otočí, nebo do jednotlivých končetin kam by byl zásah platný, ale v kombinaci s pravidlem o nestřílení do plátů to hapruje... Prostě člověk vystřelit zkusí, místo nechráněného místa trefí plát a teď babo raď. Pravidlo je dobré jen v případě že všichni co pláty přivezou budou do nich kompletně zakováni.
Manik X 9. 3. 2009 (20:30)
Heslo:
Vítejte v diskusi LARPu Soumrak. Kdo uhodne následující hádanku, dostane herní bonus:
Kde se nalézam, když po dni, avšak ještě před soumrakem přijde noc?